În publicitate, nu e ceea ce pare. Şi e ok.

16711957_1366449450094910_6495963428648032484_n

Recunosc, îmi plac jocurile de cuvinte. Și asocierile. Și cuvintele în antiteză. Și mai ales cele care lasă loc de interpretări, de imaginație și vizualizare, în funcție de creierașul și creativitatea fiecăruia.

Așa i-am descoperit, acum ceva timp, pe băieţii ăştia care fac și refac copy-urile pentru diverse branduri. Îi cheamă Andrii Mishchenko și Solo Tsitsuashvili Îi găsiți în proiectele 365 days of copy  şi Solomon’s copy shop dacă vreți să vă delectați cu ideile lor.

Până atunci, pentru că “Everything is about sex. Except sex. Sex is about power” vă las niște asocieri încrucișate făcute de băieţii ăştia.

 

Şi dacă mai vreţi ad’uri foarte mişto, daţi un click aici.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *