Despre strategie cu trainerii de la ISOC

kelly freeman

Am impresia că mie îmi cam place să fiu elev. După facultate am zis că mă opresc. După master am zis că mă opresc. După IAA am zis că mă opresc. Apoi după fiecare curs, workshop, training, conferinţa la care am participat, am zis că nu mă mai opresc. Drept urmare, să vă spun ce se întâmpla pe 6-7 iunie şi poate ne întâlnim pe acolo.

Internaţional School of Communication este una dintre cele mai bine cotate instituţii de training din Marea Britanie (plus un centru în Dubai). Pe lângă cursurile publice, ISOC organizează şi cursuri private şi personalizate, traininguri de media interviewing şi programe post-universitare pentru diverse domenii, care se întind pe mai mulţi ani. Este deţinută şi condusă de Pinnacle International, cea mai mare companie de training în comunicare şi PR din lume. Aţi înţeles voi. Dacă vreţi şi mai multe detalii despre tot ce furnizează oamenii ăştia, asta e site-ul lor.

Partea bună este ca, acum, în iunie, vin la noi pentru a doua oară, să ne mai înveţe cum e treaba asta cu comunicarea, mai la nivel internaţional aşa. Pentru ca business-uri avem, nevoia de adaptare este din ce în ce mai mare, dar multe companii nu au încă o viziune clară asupra modului în care planificarea strategică îi poate ajuta în atingerea obiectivelor.

Când şi ce se întâmplă?

  • 6 iunie – Strategic Event Management (unde event plannerii vor învăţa cum să dezvolte imaginea clientului lor, chestionând în permanență modul în care o anumită idee creativă a funcționat și cum își pot îmbunătății strategia).
  • 7 iunie – Strategii avansate de PR (adresat profesioniștilor în domeniul comunicării care vor să își îmbunătățească cunoștințele despre realizarea și implementarea unei strategii eficiente dar și celor care vor să înțeleagă rolul unei strategii în creșterea organizației).

Cu cine?
Kelly Freeman. Expert în comunicarea guvernamentală cu 25 de ani de experiență în patru departamente și ministere britanice. Specialist în dezvoltarea strategiilor de comunicare organizațională cu o bogată experiență în organizarea de evenimente private și guvernamentale.

De ce?

  • Pentru ca strategiile de comunicare oferă companiilor oportunitatea de a-și construi imaginea dorită, de a-și seta obiective clare, dar și de a-și fideliza un public, de a păstra contactul cu acesta și a de a se adapta în permanență nevoilor acestuia.
  • Pentru că ne confruntăm cu o neclaritate generală asupra rolului unei strategii de comunicare.
  • Pentru că mulți profesioniști confundă strategia de comunicare cu metodele, activitățile, procesele sau mesajele unei organizații.
  • Pentru ca „ingredientele” unei strategii de comunicare bune sunt analiza contextului în care comunicăm, obiectivele pe care le setăm, audiența și mesajele construite pentru aceștia, resursele pe care le folosim în implementarea ei, bugetul și indicatorii principali în evaluarea rezultatelor strategiei.
  • Pentru că avem nevoie să învăţăm să ascultăm şi să înţelegem publicul nostru, să segmentăm şi să punem pe foaie, să urmărim şi să implementăm. Să înţelegem că este un proces ciclic şi că „nu merge şi aşa”, chiar dacă suntem obişnuiţi să inchidem ochii şi să trecem cu vederea procese importante.

Cui se adresează?
Profesioniștilor în domeniul comunicării care vor să își îmbunătățească cunoștințele despre realizarea și implementarea unei strategii eficiente dar și celor care vor să înțeleagă rolul unei strategii în creșterea organizației. Deci poţi veni singur, sau cu colegii de la birou (apoi trimiţi factura şefului, pentru că ai discount la 3 persoane).
P.s. mai sunt (parcă) undeva la 4 locuri, iar astăzi este ultima zi în care preţul este cel de early bird.

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *