Ce ne mai place soşial midia administreişăn!

big brands

În cazul în care nu a fost toată lumea pe fază, magazinul ăla cu tricouri la 9.9 lei, Big Brand Outlet a încercat să facă o glumă pe facebook cu tot cu hastag. #glumedeaoutlet i-au zis ei. Doar că, atunci când vrei să fii funny şi să spui că a ta clădire este proiectată pe modelul Auschwitz, glumele de autobază cresc exponenţial în eleganţă şi rafinament. (update, eu şi mulţi alţii am avut impresia că e clădirea lor, dar se pare că nu. e a concurenţei).

Ce este nasol nu este ca oamenii au făcut o greşeală. Ce este nasol este că oamenii nu înţeleg şi nici nu vor să înţeleagă nişte lucruri. Da, ok, mai facem o glumă nesărată, ne place umorul negru şi râdem de capra vecinului, dar să te promovezi pe “spinarea” Holocaustului, mi se mare mai jos decât jenant. Feel free to insert sinonime aici.

Ca să scurtez firul poveştii, ză soşial midia administreităr a postat, măscuzaţi, gluma de outlet, după care au apărut criticile pe interneţi. Atât de la oameni care ştiu minim o boabă de istorie, de la oameni care ştiu cu ce se mănâncă publicitatea cât şi de la oameni cu bun simţ şi creier. După tamtamul făcut (care între noi fie vorba, nu mi se pare destul de mare), ză soşial midia administreităr a şters postarea. A doua zi, după ce au stat ei şi au rumegat neînţelegând exact ce s-a întâmplat, şi-au cerut UN FEL  de scuze, care sună cam aşa (copy paste de pe pagina lor versus ce am înţeles eu):

Stimaţi vizitatori ai paginii Big Brands Outlet,

În urmă cu o zi, o postare de-a noastră a deranjat un număr mare de persoane, a amuzat un număr şi mai mare şi în mod sigur pe noi ne-a făcut să ne gândim şi să abordăm mult mai atent viitoarele postări.!!!!!

Vrem să începem prin a ne cere scuze OFICIAL, atât celor care s-au simţit ofensaţi, atacaţi, lezaţi, cât şi celor care pur şi simplu au fost deranjaţi de poza postată!!!!!

Totodată vrem să adăugăm câteva menţiuni acestei postari, să răspundem anumitor întrebări repetitive şi să lămurim mai multe aspecte:

Poza respectivă NU a fost făcută sau gândită de noi, a fost luată de pe un SITE INTERNAŢIONAL de amuzament, de mare succes.
Ce am înţeles eu – că nu au gândit şi nu au făcut poza. Au şparlit-o de pe un site internaţional. Pentru că ce e pe net e gratis. Poze, content, etc.

Poza nu are rol de antireclamă, obiectul nostru de activitate fiind diferit de cel al companiei apărută în comparaţie. (Din clădirea din poza respectivă se aprovizionează persoane fizice, obiectul nostru PRINCIPAL de activitate este de a aproviziona PERSOANE JURIDICE (MAGAZINE de tip OUTLET) – NU există o competiţie între noi şi cei din poză.
Că de fapt nu voiau să dea în Fashion House, voiau doar să se distreze. În plus, vorbesc despre obiectul principal de activitate, chiar dacă mai toţi au acum toate codurile CAEN trecute. Şi permite-mi să nu iau în calcul obiectul principal de activitate, atâta timp cât tu pe facebook comunici B2C că ai băgat tricouri la 9 lei şi pui poze cu o gloată de oameni care se înghesuie la poartă.

Ideea postarii, cum v-am obişnuit şi în trecut, a fost de a trezi sentimente de amuzament sau poate de mirare, dar nicidecum de a jigni pe cineva sau ceva-> a fost folosită o comparaţie ÎNTRE DOUĂ CLĂDIRI -> nu a existat niciun apropo legat de orice altă activitate;
Ei nu vor să jignească, vor să se distreze, aşa cum i-au obişnuit până acum pe cei 95.000 de oameni ( persoane fizice, nu juridice) care au dat like paginii lor.

Anumite persoane şi-au manifestat nemulţumirea faţă de aspectul/design-ul clădirii respective – nu ne înjuraţi pe noi, nu noi am proiectat-o;
Nu, nu aţi gândit voi poza. Voi doar aţi furat-o de pe net, aţi postat-o, v-aţi bucurat la 50 de share-uri şi acum vă spălaţi pe mâini ca un copil de 3 ani care zice “că nu el”.

Persoana care a creat această poză şi a publicat-o pe internet în urmă cu mult timp (noi am descărcat-o de pe un site unde era postata acum 1 an) doar a SESIZAT asemănările dintre cele două clădiri, fără a aduga absolut nicio altă informaţie.
Aţi mai spus de câteva ori că nu aţi creat-o voi ci doar aţi furat-o de pe net. E ok. Nu suntem retarzi. Am înţeles de prima dată.

Am fost şi suntem de acord cu faptul că acea poză poate stârni controverse, cu faptul că nu toate persoanele au simţul umorului dezvoltat într-un mod identic şi că, fără să ne dăm seama, deşi am amuzat multe persoane, am lezat altele, tocmai de aceea postarea a FOST ŞTEARSĂ la scurt timp după publicare, urmând să ne reorganizăm din punct de vedere al postarilor.
Aia e. Suntem nişte oameni care nu avem simţul umorului dezvoltat. Uitaţi aici, pe IQads nişte oameni cunoscuţi care nu se distrează la o campanie publicitară cu Auschwitz.

Vă mulţumim pentru răbdarea de a citi aceste rânduri şi sperăm să înţeleagă absolut toată lumea că rolul postarii iniţiale nu a fost unul negativ, ci de amuzament. (Gluma proastă pentru unii, glumă bună pentru alţii – noi nu suntem în măsură să judecăm ci doar să învăţăm din cele întâmplate)

Bineînţeles că, fiind un mediu în care îmi câştig pâinea, am simţit nevoia să le comentez şi eu pe pagină, politicos, ca o doamnă ce sunt, că publicitatea negativă nu e chiar publicitate, chiar dacă circul vinde. Mi-am luat block că aşa e frumos. Suntem doar o ţară liberă şi frumoasă, unde ne place să furăm de pe net şi să scriem cărţi pentru o “hai liberare rapidă”.

Dar oamenii au fost drăguţi. Nu mi-au dat block înainte de a da reply la commentul meu. Adică ză soşial midia administreităr mi-a comentat, fără cuvinte, dar cu printscreen, de la neşte clienţi care ziceau “bine coa’, ce amuzant, a fost super funny, neam destrat”. Îhî. NEAM. Că aşa e când ai tărâţe în cap. În loc să taci naibii din gură, să îţi pui cenuşă în cap şi să nu mai faci dracu’ data viitoare, dai cu printscreen să ne arăţi cum ai amuzat nişte agramaţi.

Extras din comentarii cu care se mândresc administreitorii de outlet:
Eu cred că aveţi şi mulţi invidioşi şi nu ştiu cum să vă tragă în jos. alt răspuns nu îmi pot da. Şi din cauza lor se provoacă efectul de turma 
Nu creeeeeed!!!! Al dracu de sensibili mai sunt mă ăştia! La poze cu diverse creaturi care nu se hotărăsc de ce gen sunt nu mai e nimeni ofensat… A fost tare poza, pentru că cele două clădiri chiar seamănă.:))))))) şi voi slabi de îngeri că aţi şters-o! Crezi că renunţă romanu’ la reduceri şi haine “dă firmă” pt o mână de evrei şi ceva istorie manipulatoare?:))))) în maxim 2 săptămâni nu-şi mai amintea nici dracu. Ps: they suck, not you
Din păcate şi Romanica s-a umplut de tzoape pesudointelectuale născute jignite care atacă tot ce mişcă în numele (falsei) corectitudini politice. Umorul nu trebuie să fie cenzurat, indiferent de substanţă. “Je suiş Big brand outlet” (mai în glumă mai în serios).

Ce este şi mai tare de atât, este omul sau oama lor de social media. Pe lângă faptul că outletul şi dă singur LOVE la postări, mai răspunde şi nesimţit unor oameni care chiar lucrează în comunicare. Adică ceva de genul ăsta.

Şi acum, să îmi răspundă şi mie cineva, cum oameni de genul ăsta îşi găsesc de muncă? Cine şi de ce îi plăteşte ca să livreze numai aberaţii, circ şi bătaie de joc clienţilor? De ce oameni cu creier şi experienţă din industria asta rămân cu facturi neplătite sau îşi caută de muncă şi nu îşi găsesc? De ce se angajează în continuare pulifrici (mă scuzaţi, sunt nervoasă) pe 200 de euro ca să facă soşial midia şi să facă de kkt restul oamenilor din industrie?

Eu acum o săptămână m-am întâlnit cu cineva care avea nişte super proiecte pe care nu le comunica. Nu ştia nimeni de brand, de firma, de nimic. Dar face chestii foarte mişto pe care le ştie o comunitate destul de mică. Şi spunea că are nevoie de brand awareness dar că nu are încredere în pr-işti şi alţi oameni de comunicare pentru că a avut câteva experienţe foarte proaste. De aia. Fix de aia. Pentru că unii se vând foarte bine şi de fapt nu e nimic de capul lor, dar ştiu să vorbească (exact ca în bancul ăla cu “şi eu sunt curvă dar nu ştiu să mă exprim”), pentru că apar tot felul de pulifrici din ăştia (mă scuzaţi din nou) care zic “dă-mi 200 de euro că-ţi postez eu nişte chestii în fiecare zi pe facebook” şi alte minunăţii de oameni.

Nu mai ştiu exact cum mă gândeam să închei articolul pentru că m-am enervat de vreo trei ori în timp ce scriam şi mă uitam la printscreen-uri, dar aţi înţeles voi ideea. Oamenii ăştia câştigă bani. Serios. Se mai trezeşte câte un copil din ăsta care lucrează în spatele unei pagini să facă pe dumnezeul online-ului, managerii de acolo ori habar n-au ori sunt la fel de analfabeţi, şi aia e. Şi apoi oameni buni de comunicare, cu creier, şcoală şi bun simţ, îşi caută de muncă. Dar nu-şi găsesc. Pentru că unora le place circul. Ăla ieftin. Pe 200 de euro. Plătiţi înainte.

 

9 replies
  1. Mihai
    Mihai says:

    Salut. Imi cer scuze, daca se poate o parere. Eu pana sa citesc articolul tau nu aveam idee cine sunt oamenii astia si ce fac. Acum, ma impringe o curiozitate (consumerista, probabil) sa ma duc pana la ei sa vad daca macar cu hainele le au, daca nu cu soşăl midia. Ceea ce incerc sa spun, poate ca nu exista publicitate negativa, ci doar publicitate. O zi buna va doresc !

    Reply
    • andra.nistor
      andra.nistor says:

      Salutare. Inteleg ce spui. Nici eu nu auzisem de ei pentru că nu sunt în targetul lor de stat pe la porți când bagă marfă la 9 lei. Inițial, acum cateva zile când am văzut postarea, am crezut că cei de la Fashion House au făcut. După aia m-am liniștit când am aflat că ei sunt întregi la cap și vor să îi dea in judecată pe ăștia care aduc haine în garaj și se distrează cu poza concurenței.

      Reply
  2. ovidiu
    ovidiu says:

    Deci doar south park are voie să facă glume că ei asta fac și brusc glumele asemănătoare făcute de alții trebuie taxate de către retardatii corecți politic. Ipocriți sunteți.

    Reply

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] creier în cap, nu ai cum să crezi aşa ceva. Am mai scris despre ultima bombă din soșiăl midia AICI  dar, dacă ne uităm la produs, vedem exact care e targetul și unii din noi nu vrem să ne asociem. […]

  2. […] Când faci o gafă de căcat și nici măcar nu ești în stare să-ți ceri scuze; […]

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *