SRI şi social media.

Nu mai ţin minte exact când le-a înflorit departamentul de social media celor de la SRI, cred că acum vreo 2 ani, dar aş vrea din suflet să le transmit un sincer “Să trăiţi, nu face nimic, vă urmăresc (see what I did here) şi sunteţi foarte tari! Să aveţi grijă de omul de SM.”

Da, ştiu că sunt multe “companii” care fac social media foarte mişto dar mirarea şi bucuria în cazul de faţă vine tocmai pentru că o organizaţie de genul acesta a învăţat şi a avut curajul să se deschidă către public. E super out of the box ca un organism de genul SRI să vrea awareness dar tocmai datorită faptului că au ales să meargă sincer, direct, funny şi mai ales auto ironic profitând de toate glumele şi replicile apărute, tocmai datorită acestui lucru sunt acum mult mai aproape de oameni, mai simpatici, mai curajoşi şi mai, de ce nu, viralizaţi, în spaţiul în care ne întâlnim virtual.

N-am cum să nu aplaud deschiderea asta a lor faţă de public, pentru că foarte puţine companii înţeleg rostul unui social media done right. În continuare sunt destul de mulţi care merg pe campanii nesărate sau politically correct doar pentru că manualul de brand a fost făcut acum mii de ani, nu se apropie deloc de consumator, merg pe “să privească ce le dăm noi pentru că noi suntem X” şi, practic, nu comunică pentru public ci comunica pentru ei, intern. Da, ştiu că SRI nu are “consumatori” dar orişicât.

Este un super exemplu de social media done right. Şi sunt foarte puţine exemple la noi.
Sneak a peak!