Recunosc că de abia aşteptam sa vină sfârşitul lunii pentru că voiam să se întâmple mai repede ediţia de anul acesta de la Webstock. Deh… mă roade curiozitatea să vad ce minunăţii s-au întâmplat, overall, în social media pentru că sigur am ratat o grămadă dintre ele. Totuşi, încă nu am ajuns să stau 24/24 pe facebook.
Şi anul acesta, Webstock este organizat în doua sesiuni si şase micro-conferinţe, care se vor desfăşura in paralel (ceea ce ma enervează, pentru că nu mă pot împărţi in toate direcţiile). Temele sunt – influencer marketing, blogging, instagram, best practices, new digital ideas, visual marketing. Eu, recunosc, că vreau să-mi iau doza de inspiraţie in special din digital ideas şi din partea de marketing, dar sunt curioasă şi de nebuniile de pe instagram şi vreau să văd şi rezultatele de la best practices. Nu se ştie niciodată ce brainstorming mai facem pe acolo.
Pe lângă mulţi speakeri foarte cunoscuţi în industria media, în online sau în presă (nu ii voi numi pe toţi, pentru ca sigur uit pe cineva şi nu e frumos, dar dacă vreţi toate detaliile, îi găsiţi AICI) am văzut că vine şi şeful biroului de comunicare online de la MAPN şi sunt tare, tare, curioasă de ceea ce va spune. Mai ales că în ultimii 2 ani, in SM am văzut nişte campanii incredibil de funny, sarcastice şi foarte pe bune (şi ăsta e un lucru tare mişto, ţinând cont de cât de “restrictiv” e domeniul in care activează).
Bineînţeles că la sfârşit se lasă şi cu premii pentru cele mai creative şi inedite campanii. Şi aici iar sunt tare curioasă să văd ce iese.
Nu ştiu exact dacă acum, cu 3 zile înainte, mai sunt locuri, dar am înţeles că se va transmite şi live, începând cu ora 09.00, pe www.webstock.ro Vineri acum, da?
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!