Mă ţin de mult timp să scriu despre oamenii ăştia. Din punct de vedere marketing, strategie, campanii, comunicare, recunosc că îi cam stalkeresc (da, ştiu că o să îmi iau nişte troll pe partea asta) şi mă minunez de fiecare dată.
Aşa că, în momentul de faţă, recunosc cu mâna pe inimă şi în fata marii adunări că este singura, dar singura, dar singura “companie” pentru care, acum, aş vrea să fac un intership în departamentele lor de marketing/strategie/comunicare/creaţie.
Mi se pare super-mega genial şi incredibil cum reuşesc oamenii ăştia să comunice şi să pună în “practică” (see what I did here?) ideile lor de promovare. Sunt destul de puţine companii care sunt în stare să facă ceva wow şi nemaifăcut. Dar oamenii ăştia, cu toate restricţiie pe care le au în “industria” asta a lor, oamenii ăştia reuşesc să fie atât de subtili, atât de originali, atât de creativi fără să arate pic de imoralitate, indecenţă, nuditate, pornăciuni (haha, again), oamenii ăştia ai lor care lucrează cu creierul şi imaginaţia pentru un site în care, materia primă pentru conţinut este făcută cu corpul, reuşesc să fie de o simplitate, decenţă şi eleganţă uluitoare.
Cred că toată comunicarea asta foarte tare a lor a început în 2014 când au avut super ideea de a lansa un “concurs” în loc să ţină interviuri pentru un creative director. Ştiu că atunci, pe de o parte râdeam cu lacrimi şi pe de altă parte mă minunam de ce înseamnă imaginaţie şi keep it simple. Jur, că în momentul de faţă, mi se pare cea mai creativă şi incredibilă “companie” dpdv comunicare.
Nu e ironic ca un site porno să dea clasa cu atâta eleganţă altora? Păi dacă mă uit la titlurile presei de la noi mă înroşesc la faţă şi intru în pământ de ruşine. Că doar ce scriam săptămâna trecută AICI. Ruşine, mă, ruşine! Luaţi lecţii de decenţă de la oamenii ăştia!
În cazul în care nu ştiţi despre ce vorbesc, luaţi de aici nişte ad-uri subtile şi elegante.
Şi mai sunt. Le căutaţi voi dacă vă interesează (şi) partea lor de marketing. Genială a fost şi păcăleală de 1 aprilie care, cu siguranţă a provocat un mic infarct cunoscătorilor.
Apoi am dat de video-ul ăsta de Crăciun. Băi, jur, că dacă donau şi 2% către copiii orfani, eu plângeam. Serios! Cum, mă, să faci aşa ceva? De aia vă zic. Oamenii ăştia sunt GE-NI-ALI!!!
Acum uitaţi-vă la ad-ul ăsta care are fix de toate! Research, studii, cauză, engagement, animaţie, donaţii, salvatul speciilor pe cale de dispariţie. Toot!! Eu când vă spun că oamenii ăştia sunt geniali pe marcomm? By the way, nu s-a gândit nimeni să-I invite speakeri la conferinţele de marketing/digital/strategie?? Really??
Îl mai las pe asta, un picuţ mai explicit, că e de anul ăsta, cu la mulţi ani de 10 ani. Şi apoi, gata. Dacă sunteţi curioşi şi vreţi să le faceţi şi altfel de afişări, vă descurcaţi singuri. Wink, wink!
Cam toate “ad-urile” de mai sus exceptand cele video, nu sunt campanii oficiale PornHub sunt doar idei scoase de designeri la plictiseala. Fa-ti documentarea corecta.
Una dintre cele mai misto campamanii care tot dureaza de ceva vreme, este @ariapornhub pe twitter, domnisoara care administreaza pagina chiar stie ce face.
Mai ales ca sunt pe reddit, twitter sau imgur unde out of the blue comenteaza la anumite thread-uri.
pai asta am si scris. am scris despre campaniile video si am scris ca ad-urile din print sunt rezultatul concursului facut in 2014 pentru postul de art director. 😉